CAHAYA DARI MU

Ahad, November 20, 2011 Haiyum Haffiz 1 Comments

Wahai tuhanku                                                              
Iman hambamu ini lemah

Lemah aku disini mencari cahaya mu

Aku sesat dalam duniaku hilang arah ku

ku senggara ya tuhanku

Gelap hidupku gelap jiwa ku gelita hatiku



Ya Allah                                                                                             

Ku akui ku mungkiri janjiku

Ku lakukan dosa noda yang kau mungkari

Ku lakukan taubat untuk menebusi silapku

Ku akui  keampunnanmu tidak bertepi

kau hadirkan aku cahaya dari mu



Hidayahmu..                                                          

Seorang wanita solehah ,

Baik akhlaknya , Suci jiwanya

Pembawa cahaya dalam hidupku

Penyeri kehidupanku

Hidupku kembali bersinar yang tuhanku

Aku bersyukur pada mu

Hadirnya dia , aku kembali bersinar

Jiwaku tenang bahagia

Kini hidup ku lebih bermakna



Ya Allah ya Rabbi

Sesungguhnya kau maha pengasih

Ampunkan dosa-dosa ku

Redakanlah kehidupanku




You Might Also Like

1 ulasan:

  1. Hidup nieh macam roda , kadang kadang kita kat bawah kadang kadang kita kat atas :) watever it is , goodluck in your life :) HAHA .

    BalasPadam