GOODBYE PAHALA , WELCOME DOSA

Ahad, Ogos 28, 2011 Haiyum Haffiz 0 Comments




SAYU HATI BILA DENGAR DICORONG-CORONG RADIO KEDENGARAN LAGU-LAGU RAYA , HM.. DAH NAK HABIS DAH BULAN RAMADHAN ...TAPI SITUASI INI BERLAKU PADA SESETENGAH INDIVIDU JE ,..

INI PULA REAKSI CIK KAK - CIK KAK KITA ,

DAH NAK RAYA ! KENE BUAT LIST NI .. TAHUN NI NAK PAKAI APA  EA ? HAH , KEBAYA YESS KEBAYA , KASI JARANG SIKIT SENDAT SIKIT , CONFIRM MELETOP I , BIAR JULING MATA2 SI JEJAKA2 TAMPAN TU ... HM . PETANG TAK SEMPAT BILE EA NAK SHOPPING , HM MALAM LAH , TAPI TERAWIKH ? ALAH TAKPE , SEMPAT BILA2 FREE BOLEH BUAT , YANG PENTING AKU DAPAT BAJU RAYA , AKU TAKNAK MALU PAGI RAYA NANTI , AKU NAK DISANJUNG NANTI ..

ERR.. CIK KAK OI , PENAT JE PUASA , TAPI RAYA BUAT DOSA LAGI , TAK PERLU LAH SAMPAI NAK PAKAI KETAT-KETAT , JARANG-JARANG , BUKAN MENYEDAPKAN MATA TAPI MENYAKITKAN MATE JE , NAK TAHU APA REAKSI JEJAKA-JEJAKA?

-KAU TENGOK PEREMPUAN TU , JARANG GILE BAJU , BAIK TELANJANG JE , HAIH , BUAT KURANG PAHALA PUASA AKU JE ..

-MAK OI , AWEK TU DAH LAH BADAN TU SEMANGAT PAKAI LAH LONGGAR2 SIKIT OR BERSESUIAN , NI DAH BERTINGKAT2 DAH AKU TENGOK , KESIAN BUDAK NI , TERSEKSA DIE ..


TENGOK TU , KORANG NAK MACAM TU KE ? YANG JEJAKA2 PUN JANGAN LA TENGOK KALAU DIORANG DAH MACAM TU , SIA-SIA JE PUASA ..

UNTUK KAUM LELAKI PULA , RAYA MEMANG RAYA , TAPI PUASA TAK NAK , APE KES NI? ADA TU SIANG PUASA MALAM , BAWA ANAK DARA NAIK MOTOR PUSING2 PELUK2 PEGANG2 , TAK KE SIA-SIA NAMANYA TU ? ORANG MALAM-MALAM PERGI TERAWIH TAPI KAU ??

JANGAN LAH KITA DI DALAM ORANG YANG RUGI , BERADALAH DIKALANGAN ORANG YANG DISEGANI BUKAN DICACI..

RENUNG-RENUNGKANLAH YE :)


[ nak minata ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa , terkutuk tercaci , maaf ye , aku hanya manusia biasa, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua umat islam di senatero dunia , semoga beraya bersama dengan ahli keluarga dan yang paling penting berhati-hati dijalan raya k :)

You Might Also Like

0 ulasan: